Była wieloletnim nauczycielem w Zespole Szkół Specjalnych w Głownie. Inicjatorka i założycielka Stowarzyszenia Wspierania Dobrej Praktyki Pedagogicznej „Prodesse”.
Jestem inicjatorką i założycielką Stowarzyszenia Wspierania Dobrej Praktyki Pedagogicznej „Prodesse” działającego na rzecz podnoszenia jakości pracy edukacyjnej i wspierania osób niepełnosprawnych, będącego jednocześnie organem prowadzącym dla Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Osinkowo”
Funkcję dyrektora Niepublicznego Przedszkola Integracyjnego „Osinkowo” pełnię od września 2016 roku. W pracy cenię sobie najbardziej lojalność, zaangażowanie i dobrą współpracę.
Moje zainteresowania: wszystkie formy rekreacji ruchowej w szczególności jazda rowerem, a także turystyka, psychologia, literatura współczesna, film.
Od spraw merytorycznych jest Pani Dyrektor, ja natomiast dbam o finanse przedszkola. Ponadto moja działka to: kadry, sprawy urzędowe, sprawozdawczość i projekty, dzięki którym, możemy realizować terapię dla dzieci niepełnosprawnych oraz doposażyć sale przedszkolne w pomoce dydaktyczne. Miałam szczęście współtworzyć Stowarzyszenie „Prodesse”, które jest organem prowadzącym dla przedszkola „Osinkowo” i „Szczawinkowo”. Zależy mi na pracy w fajnej atmosferze, z osobami, które z pasją i głową pełną pomysłów wykonują swoją pracę. Mam nadzieję, że dzieci i ciocie, czują się dobrze w naszym przedszkolu.
Wprowadzam dzieci w świat kreatywnego myślenia oraz działania. Okazuje im ciepło i otwartość na ich sprawy, a jednocześnie staram się być stanowcza. Potrafię znaleźć chwilę dla każdego dziecka potrzebującego uwagi i rejestruje każde znaczące wydarzenie w grupie. Praca z dziećmi daje radość, zadowolenie i satysfakcję, nawet kiedy dzień był trudny i nie minął gładko.
Uwielbiam pracę z dziećmi, która przynosi mi wiele satysfakcji. Jestem osobą pełną wyrozumiałości i odpowiedzialności, szybko nawiązuje dobry kontakt z dzieckiem. W swoją pracę wkładam dużo serca i ciepła. Jestem osobą cierpliwą i miłą. W pracy zawsze kieruję się dobrem dziecka, staram się dostrzegać jego indywidualne potrzeby i zainteresowania oraz wspierać harmonijny rozwój w każdej jego sferze. Dążę do tego, by zapewniać poczucie bezpieczeństwa, rozbudzając jednocześnie jego wiarę we własne możliwości oraz do samodzielnego działania. Staram się zrozumieć każde dziecko potrzebujące dużego wsparcia i pomocy.
Uśmiech każdego dziecka jest moim uśmiechem.
Kształtuję mowę w okresie rozwoju dziecka, pomagam wykryć i usunąć barierę w komunikacji językowej. Podczas kontaktu z dziećmi, jestem nie tylko ich terapeutą, ale również przyjacielem. Uważam, że podstawą w mojej pracy jest indywidualne podejście do każdego pacjenta. Najlepiej uczymy się wtedy, kiedy wcale nie zdajemy sobie z tego sprawy, dlatego podczas mojej terapii nigdy nie jest nudno. Wybrałam pracę, którą kocham, dlatego nie muszę pracować ani jednego dnia w swoim życiu.
Praca z dziećmi to spełnienie moich marzeń. Uwielbiam dziecięcą szczerość i beztroskę. Każdy dzień spędzony w przedszkolu daje mi ogromną satysfakcję. Z troską i ciepłem podchodzę do każdego dziecka. Wszystkie powierzone mi zadania wykonuję z dużym zaangażowaniem. Moim celem jest praca, która pozwala mi wykorzystywać i rozwijać wiedzę zdobytą w trakcie studiów.
Psychologia zawsze była moim marzeniem, a potem stała się moją pasją . Podczas zajęć z dziećmi staram się dać im poczucie ciepła i akceptacji. Dbam o rozbudzenie motywacji do działania, konsekwencji w wykonywaniu czynności czy wytworzenie pozytywnego emocjonalnego klimatu i atmosfery życzliwości.
Uwielbiam obserwowanie dzieci w ich naturalnym środowisku: podczas posiłków, spacerów. Dzięki temu staje się możliwe wychwytywanie tych aspektów funkcjonowania, które mogą ulec późniejszej stymulacji.
Pracuję pod superwizją, dzięki czemu przeprowadzana terapia jak i zajęcia stają się jeszcze bardziej efektywne, pełne nowych i ciekawych pomysłów. Nieustanne kształcenie się w kierunku uzyskania certyfikatu terapeuty behawioralnego pozwala na zgłębianie tajników metod pracy z dziećmi autystycznymi, przejawiającymi trudne zachowania.
Najcenniejsze w mojej pracy jest poznanie dzieci, ich radości, smutków, zmartwień, trosk, czyli bycie z nimi – bo tego potrzebują najbardziej.
A poza tym – kocham ludzi, również poza pracą – w każdym wydaniu.
Praca z dziećmi to spełnienie moich marzeń. Daje mi to codziennie bardzo dużo satysfakcji i radości, oraz dostarcza motywacji do ciągłego kształcenia się i co za tym idzie, pogłębiania wiedzy w tym kierunku. Szybko nawiązuję kontakt z dzieckiem, stwarzam przyjazną atmosferę i poczucie bezpieczeństwa podczas jego pobytu w przedszkolu. Jestem osobą cierpliwą, dlatego cieszą mnie nawet najmniejsze sukcesy i postępy osiągnięte przez wychowanków. Najważniejsze dla mnie jest to, aby dotrzeć do każdej indywidualności dziecka, celem rozwijania ich predyspozycji. Zależy mi również na dobrej współpracy z rodzicami.
Moja praca jest moją pasją. Od kiedy pamiętam uczyłam swoje misie, lalki, inne dzieci. Po ukończeniu szkoły średniej pracowałam jako opiekunka i kończyłam studia. Mogę się pochwalić kilkoma specjalizacjami z pedagogiki, jednak dopiero pedagogika przedszkolna trafiła do mojego serca :) Pokochałam tę „działkę” już na studiach, za ten niezapomniany klimat, za wspaniałych, wrażliwych ludzi, za wszystkie kolory życia, jakie pokazano mi, abym mogła i umiała pokazywać je dzieciom.
Liczy się to, że moje „pierwsze” dzieci (które są teraz w 3- 4 klasie podstawówki) poznają mnie na ulicy, w kinie, w supermarkecie, że mamy wtedy tak wiele wspaniałych wspomnień i radości. To daje tak wiele optymizmu i napędza do działania. Sprawia, że chce mi się rano wstać, nazbierać liści, wydrukować kolorowankę, wypełniać dokumenty do późnych godzin nocnych , uczestniczyć w niezliczonych ilościach szkoleń i wiele wiele innych rzeczy…
Jestem spełnioną mamą piętnastolatka, spełnionym nauczycielem, realizuję siebie w pracy z dziećmi i nigdy nie jestem w pracy, bo kocham to co robię.
Zawsze chciałam pracować z małymi dziećmi. Dlaczego? Bo są spontaniczne, radosne i szczere. A to w dziecku cenię najbardziej. Zdecydowanie lepiej i łatwiej dogadać się z małym dzieckiem, niż z dorosłym.
Od wielu lat pomagam dzieciom z trudnościami w nauce i zachowaniu. Jestem prezesem Stowarzyszenia Charytatywnego Św. Ojca Pio „Radość Dziecka” oraz członkiem Stowarzyszenia Wspierania Dobrej Praktyki Pedagogicznej „Prodesse”.
Praca z dzieckiem sprawia mi ogromną radość i satysfakcję.
Zainteresowania: dobra książka, dobra muzyka, dobra zabawa!
P.S. Bardzo lubię jeździć na rowerze!
Od 1991 roku prowadzę terapię pedagogiczną oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju z dziećmi niepełnosprawnymi. Od wielu lat jestem zaangażowana w organizowanie pomocy socjalnej dla głowieńskich dzieci. Współtworzę i realizuję liczne projekty w większości skierowane do dzieci i młodzieży niepełnosprawnej. W swoją pracę angażuje się z pełnym poświęceniem.
Od Zawsze chciałam pracować z dziećmi w przedszkolu. W swojej pracy zależy mi na dobrej atmosferze i współpracy. Jestem osobą odpowiedzialną, wyrozumiałą, cierpliwą oraz sprawiedliwą. Mam serdeczny i ciepły stosunek do dzieci. W mojej pracy każdego dnia odkrywam i rozwijam w dziecku poprzez naukę i zabawę jego umiejętności i zainteresowania. Praca z dzieckiem nigdy nie jest nudna i monotonna.
Staram się, aby każde zajęcia były urozmaicone i przynosiły dzieciom wiele radości. Dbam, aby w miłej i ciepłej atmosferze, poprzez zabawę nabywały i pogłębiały wiedzę z zakresu języka angielskiego. Najbardziej cieszy mnie to, gdy widzę efekty mojej pracy. Jestem dumna z moich małych uczniów.
Jestem osobą cierpliwą, opiekuńczą i odpowiedzialną. Uważam, że najważniejsze w pracy z dziećmi to zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa. Praca z maluchami sprawia mi ogromną przyjemność i jednocześnie daje możliwość rozwoju w wyuczonym zawodzie.
Poza nią uwielbiam spędzać aktywnie czas z moją rodziną.
Prywatnie jestem mamą pięciorga dzieci. Uważam, że doświadczenie życiowe jakie zdobyłam przy ich wychowaniu ułatwiło mi zrozumienie potrzeb innych dzieci i pozwoliło zaprzyjaźnić się z nimi. Wykształcenie, które zdobyłam pozwoliło dobierać skuteczne metody terapii indywidualnej dostosowane do potrzeb każdego dziecka. Jest postrzegana jako „współczesny – logopeda” czyli osoba nie tylko przekazująca dzieciom wiedzę, ale również będącą ich przyjacielem oraz towarzyszem zabaw. Uważam, że ucząc dzieci metodą opartą na działaniu i zabawie stajemy się im bliżsi i lepiej możemy realizować postawione nam zadania.
Praca w zawodzie nauczyciela jest jednym z najlepszych wyborów życiowych jakie podjęłam – to moja pasja i powołanie. Staram się być dla dzieci nie tylko nauczycielem, ale również partnerem i przyjacielem. Codziennie razem odkrywamy to, co nowe i nieznane a każdy dzień jest dla nas przygodą i wyzwaniem. Uczymy się i bawimy w przyjaznej atmosferze, bo w takiej atmosferze najłatwiej osiągnąć sukcesy. W mojej pracy kieruje się przekonaniem, że każde dziecko jest wyjątkowe i niepowtarzalne – każde wnosi do tej pracy mnóstwo radości. Stawiam sobie za cel poznanie małych wychowanków i ukierunkowanie swojej pracy na ich indywidualne potrzeby pamiętając, że dzieciństwo to beztroski czas – czas najpiękniejszych wspomnień ! Dlatego radość i uśmiech na twarzy dziecka jest dla mnie nagrodą za serce wkładane w nauczanie i wychowanie przedszkolaków.
Najważniejsze w mojej pracy jest angażowanie dzieci w działania twórcze i artystyczne. Cenię w dzieciach ich kreatywność i spontaniczność.
Jestem osobą odpowiedzialną, wrażliwą, systematyczną. Lubię prace z dziećmi. Uwielbiam wykonywane prace plastyczne z dziećmi, kreatywnie nakręcam je do działania. Jestem kontaktowa, przyjacielska. Praca w dużej grupie nie sprawia mi trudności. Staram się, aby przy mnie dzieci czuły się bezpiecznie i miały uśmiech na twarzy. Wspieram każde ich działania.