Była wieloletnim nauczycielem w Zespole Szkół Specjalnych w Głownie. Inicjatorka i założycielka Stowarzyszenia Wspierania Dobrej Praktyki Pedagogicznej „Prodesse”.
W pracy pedagogicznej zachęca swoich uczniów do ruchu, a przede wszystkim dba o to, aby każde dziecko odniosło sukces na miarę swoich możliwości. Ceni zaangażowanie i dobrą współpracę. Jest inicjatorką i założycielką Stowarzyszenia Wspierania Dobrej Praktyki Pedagogicznej „Prodesse”.
Jej priorytetem jest kształtowanie u dzieci samodzielności, budowanie zaufania do samego siebie i ciekawości do świata w poczuciu pełnego bezpieczeństwa.
Uważa, że najważniejsze w pracy z dziećmi to zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa.
Podczas zajęć z dziećmi stara się dać im poczucie ciepła i akceptacji. Dba o rozbudzenie motywacji do działania, konsekwencji w wykonywaniu czynności, czy wytworzenie pozytywnego emocjonalnego klimatu i atmosfery życzliwości.
Wprowadza dzieci w świat kreatywnego myślenia oraz działania. Okazuje im ciepło i otwartość na ich sprawy a jednocześnie jest stanowczym opiekunem.
Jest postrzegana jako „współczesny – logopeda” czyli osoba nie tylko przekazująca dzieciom wiedzę, ale również będąca ich przyjacielem oraz towarzyszem zabaw.
Dla niej najważniejsi są uczestnicy zajęć, ich samopoczucie, uśmiech, wspaniała zabawa, zdrowy, efektywny wypoczynek ale i praca nad własnym ciałem i jego możliwościami.
Od 1991 roku prowadzi terapię pedagogiczną oraz zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju z dziećmi niepełnosprawnymi. Od wielu lat zaangażowana jest w organizowanie pomocy socjalnej dla głowieńskich dzieci.
Ma życzliwy stosunek do dzieci, bezinteresownie angażuje się w ich sprawy, łatwo nawiązuje kontakt z nimi, stara się sprawiedliwe je oceniać i traktować, wierzy w dzieci.
Praca z dziećmi to spełnienie jej marzeń. Sprawia jej to wiele satysfakcji oraz dostarcza motywacje do rozwoju w kierunku pedagogicznym. Błyskawicznie nawiązuje kontakt z dziećmi. Stwarzam przyjazną atmosferę w grupie przedszkolnej oraz wśród kadry. Jest osobą cierpliwą. Stara się dotrzeć do każdego dziecka indywidualnie, w miarę potrzeb dla danego wychowanka.
Jest nauczycielem z powołania, uwielbia pracę z dziećmi. Stara się być dla dzieci przyjaciółką, dobrą ciocią a nie nauczycielem. Celem jej jest poznanie małych wychowanków i ukierunkowanie swojej pracy na ich indywidualne potrzeby pamiętając, o tym żeby edukacja była również pełna zabawy.
Z wykształcenia jest nauczycielką, z pasji – nauczycielką tańca. Roztacza wokół siebie atmosferę sympatii, przyjaźni, uśmiechu i zabawy. Pełna energii zaraża dzieci swoją miłością do tańca. Podczas zajęć dziecko czuje się ważne, akceptowane i dowartościowane. Wierzy, że tańczyć każdy może. Na pytanie „skąd bierzesz inspiracje?” odpowiada „To dzieci mnie inspirują”. Wieloletnia tancerka Zespołu Tanecznego „Agat” oraz częstochowskich zespołów tanecznych. Z dziećmi pracuje od 2010 roku.
Uwielbia pracę z dziećmi. Jest osobą wyrozumiałą i odpowiedzialną. W swoją pracę wkłada dużo serca. Jest osobą cierpliwą. Wspiera rozwój dzieci. Dąży do zapewnienia dziecku poczucie bezpieczeństwa oraz wspiera w samodzielnych działaniach. Uwielbia uśmiech na twarzy każdego dziecka.
Jest Nauczycielem z wieloletnim stażem, od 23 lat pracuje z dziećmi w szkole. Uwielbia prace z dziećmi. Ceni je za ich spontaniczność, radość oraz szczerość. Mówi, że praca z dziećmi to sama radość, czuje się spełnioną nauczycielką i świetną rowerzystką.
Dba o to, aby zajęcia były prowadzone w miłej i ciepłej atmosferze. Dzieci uczą się języka angielskiego przez zabawę.
Jest miła, sympatyczna i zawsze pomocna. Dzieci bardzo ją lubią. Ma dobre kontakty z pracownikami przedszkola.
Praca z dziećmi to jej marzenie. Dzieci to dla niej sama radość. Uwielbia się z dziećmi bawić oraz je wspierać.
Jest osobą miłą, sympatyczną i pomocną. Praca z dziećmi daje jej wiele satysfakcji. Z wielką pasją stara się zarazić dzieci swoją miłością do języka niemieckiego.